Perşembe, Ekim 31, 2013

İnsanlık İçin Küçük Benim için Büyük Gün



   Siz benim yazımı okurken ben çook uzaklarda olacağım:) Belgelerimi hazırlamış, arabama atlamış yola çıkmış olacağım hatta. Böyle dememe bakmayın, İstinye'ye yolum bugün. Konsoloslukla ufak bir görüşme yapacağım. Çok ufak. Şöyle bir bakacak ya iyi eğlenceler diyecek ya da geçmiş olsun bizimla değılsın cevabını alacağım. Daha önce gitmiş olduğumdan bir şansım var ama belli de olmaz.  Bol bol dua edin benim için.

   Bugün beni affedin. Anneannemin vefatının 3. yılı bugün. Çıkmıyor aklımızdan. Onun için, tüm ölmüşler için bir de tüm sevdiklerim için duamı ettim uyku için yatağıma sessizce süzüldüm. Yarın Adana ve Antep yolculuğundan da bahsedeceğim size. Belki gönlünüzü alabilirim o zaman tarif koymadığım için:)

   Yarın görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder