Perşembe, Temmuz 18, 2013

La Vie En Rose



   Gidip gördüğüm anda aklıma ilk gelen “Masal diyarı” olan cafe La Vie En Rose, Ekim 2012′de kurulmuş aslında. Ama ben burayı dün sabah saatlerinde 'yeni bir yer keşfetmek istiyorum' diye internette bakınırken öğrendim. 1 saat sonra Yeniköy’de, La Vie En Rose’un önündeydim.


   Cafe’nin sahibi Işıl Azak, güler yüzüyle karşılıyor misafirleri. Misafir diyorum çünkü La Vie En Rose’u, samimi ortamında gerçekten kendi eviniz veya sık sık uğradığınız bir yakın dostunuzun evi gibi hissediyorsunuz. Mekanın üç ayrı bölümü var; Yeniköy Özsüt’ün tam yanından görebildiğiniz Köybaşı caddesi’ne bakan bir kısmı, cupcake’lerin, renk renk pastaların, Fransız tarzı koltuk, masa ve sandalyelerin, coffee table book’ların bulunduğu içeride bulunan bölümü ve Edith Piaf’tan Pink Martini’ye, Elvis Presley’ye kadar çalan müzikleri ve inanılmaz dekoru, çiçekleri ile sizi masallarda gibi hissettiren bir bahçesi…


   Cupcake’leri take-away olarak satıyorlar, aynı şekilde makaron, cookie, cheesecake’ler ve pastaları da. La Vie En Rose açıldığından beri birçok babyshower’a, nişan ve nikaha da ev sahipliği yapmış. Bu kadar keyifli bir bahçede nikahın ne kadar güzel olacağını hayal edebiliyorum. Yakın zamanda çay partileri de başlamış.
   

   

   La Vie En Rose menüsünde, Dünya mutfağından, günün her saatine uygun lezzetler bulabilirsiniz ama mekanın yolunu ilk defa tutacaksanız tercihinizi, kahvaltıdan yana yapın derim. Ben de öyle yaptım. 


   Taze ev yapımı ekmekler... Şaraplısından portakal kabuklusuna hepsi sıcacık, hepsi günlük, ev yapımı.
   Sulu, kaşarlı menemen... Sırf menemene bahsi geçen ekmeği banmak için gidilir.


   2-4 kişi gidilse, kişi başı 50 TL civarında bir hesapla karşılaşacağınızı tahmin ediyorum. Tabii ki bu biraz da gözünüzün ne kadar döneceğine-doyacağına bağlı. Bir garanti veremem:)


   Duvar kağıtlarından, beyaz güllü porselen tabaklarına kadar her parça çok şık ve zevkli döşenmiş. Olması gerektiği gibi resmen her şey. Doğal olarak göz ve mideniz kadar ruhunuz da doyuyor. Ve bunda gün boyu çalan yumuşak müziğin de payı yadsınamaz. Mekanın ismine esin kaynağı olmuş, Edith Piaf’la özdeşleşmiş “La Vie En Rose” şarkısını da duyma ihtimaliniz oldukça yüksek…

   Benden bu kadar… Şimdi bu güzel mekanı keşfetme sırası sizde:)



                                                 Köybaşı Caddesi No:80 
                                                 Yeniköy 34464 İstanbul

                                                       0212 223 23 82

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder