Cuma, Temmuz 05, 2013

Bir Tat Meselesi- A Matter Of Taste



      Pera Film, 2 – 17 Mart 2013 tarihleri arasında Fransız Kültür Merkezi işbirliğiyle yemek ve sinema arasındaki ilişki üzerine eşsiz bir film seçkisi sunmuştu. Daha önce yayınlanan filmlerden birini yazmıştım. Bugün de yine o zamana ait bir film yazıyorum.

   Biraz farklı bir film olmasının dışında pek de eğlenceli yemek filmi beklemeyin baştan söyleyeyim:) Ama güzel. İzlenmesi gereken filmlerden biri bana göre.


   Orta yaşlı, gizemli bir iş adamı olan Frederic, Nicolas adında genç bir garsonla arkadaş olur. İnce zevklere sahip, nüfuzlu biri olan Frederic, Nicolas’nın sevimliliğine ve naifliğine tutulmuştur. 


   Yalnız ve korkuları olan bir adam olan Frederic, Nicola’ya iyi bir maaş ile özel tadımcısı olmasını teklif eder, Nicolas’nın reddedemeyeceği bir teklif. Farklılıklarına rağmen, iki adam arasında yakın bir dostluk doğmaya başlar. 


   Ancak çok geçmeden aralarındaki güven ve hayranlık bağları tepetaklak olup aldatma ve saplantıya dönüşecektir ki buna her ikisi de hazırlıklı değildir.


   Bernard Rapp yönetmenliğinde, Bernard Giraudeau, Jean-Pierre Lorit, Florence Thomassin'ın oynadığı filmde bitişi tahmin edemiyorsunuz. O yüzden ben merakla izledim. Umarım siz de keyif alırsınız.

   İyi seyirler:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder