Perşembe, Nisan 25, 2013

Günaydın Steak House




   Günaydın'da yediğim etin tadı hala damağımda. Hangi Günaydın derseniz eğer Aqua Florya efendim. Hava şahaneydi, manzara daha da şahaneydi. Akvaryum'a hep gitmek istemiştim üstelik yanına kadar gitmemize rağmen yine giremedik. Üzüldüğüm tek şey o oldu o güne dair. 


   Tabii tüm gün kendimizi güzelim etlere sakladık, yemek yemedik. Gider gitmez siparişimizi verdik ve ben aklımda türlü düşüncelerle manzaraya daldım. Ta ki etlerin kokusunu duyana kadar.. Önce tulum peynirli salata ve Lokum ile başladık. Ah o lokumu mutlaka yemelisiniz. Tazecik yeşilliklerle tulum peynirli salatasına bile doyamadık. 



   
   Bir porsiyon lokum 4 kişiye yetmedi doğal olarak. Bir porsiyon daha söyledik. Ardından iki kişi New York Steak, diğer iki kişi de kasap köfte sipariş ettik. Ben köfteyi ne ara yedim hiç bilmiyorum. Bitirmişim de arkadaşımın etine dalmışım:)
Yok yok inanır mısınız sadece sizler için test ettim. Yoksa doymuştum..


   Fiyatlar hakkında az çok bir fikriniz vardır. Uçuk! Ama hakkını veriyor mu? Veriyor vallahi. Ben helal olsun dedim. Yedim, yedim, yedikçe şiştim. Şiştiğimi hissetmeme rağmen yemekten kendimi yine de alıkoyamadım. 


   Günaydın Steakhouse ile ilgili daha fazla yazılacak bir şey yok. Diğer şubelerini bilemem ama Florya'da o güzel manzarada yemek yemek bana çok iyi geldi. Yanınızda da sevdikleriniz varsa eğer insan başka ne ister?Siz de üşenmeyin. Bir gidip görün. Hatta girişte cam dolapta asılı etleri gören ufak bir çocuğun 'ben içeri girip yemeye buradan başlayacağım' dediği kadar var:) Ama bir an yavru Hannibal diye düşünmedim değil hani.

                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder