Perşembe, Nisan 04, 2013

Birreria Vida -City's Mahalle



   Dün akşam Galatasaray maçını izlemek için arkadaşım beni City's Mahalleye davet etti. Kalabalık bir grup olarak orada buluşuldu, maç öncesi yemekler yendi, biralar içildi. Tamamen maça hazır bir şekilde beklemeye geçildi. Tek sorun acayip kalabalıktı. Bütün yerlerin akşam 17.00 dendiği an dolduğunu söylediler. 


   Ben daha önce hiç gitmemiştim. İzmir'de yaşarken evimin karşısında seyyar bir kokoreççi vardı. Her gece bir yarımı yer öyle yatardım:) Özledim dedim ve bir kokoreç sipariş ettim. Tabii o kokoreç ile aynı tadı yakalayamadım. Fazla tuzluydu ve baharatı boca etmişlerdi. Fakat ben maç yoğunluğundan aceleye geldiğini düşündüğüm için fazla üzerinde durmadım. Baharatlı Patatese bayıldım! Kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum. Bira yanında zaten iyi gittiğini hepimiz biliyoruz da bu kez masaya 5-6 kez Baharatlı Patates siparişi verdik maç boyunca. Yine doyamadık!


   Bir arkadaş karışık kızartma sipariş etti ama ne kadar yiyebildi bilemiyorum. Hepimiz birer tadımlık alınca tabakta pek bir şey kalmadı. Yanında da Fıçı Hoegarden ya da Guinness içtik. Ben maç iyi sonuçlansaydı daha çok eğlenirdim belki ama yemeklere gömüldüğüm an bile benden mutlusu yoktu. Bira içemeyen ben araba kullanmasaydım daha fazla içerdim kesin.


   Üstelik Mahallede oturmak için bir dolu yer var. Sadece dolaşmaya bile gidilebilir. Mahallenin dondurmacısı, kitapçısı, şarap evi, manavı, kestanecisi, çiçekçisi, bakkalı... Ne ararsanız mevcut. Pek keyifli olmuş. 


   Sinemanın bir alt katındaki gereksiz işler için kullanılan alanı güzel değerlendirmişler. Her ne kadar Madrid'de bir yerin kopyası olduğu söylense de benim için sorun değil. Güzel mi güzel.. 



   Yani sizin anlayacağınız mahalleden tek eksiği trafiği:) Gitmeyen varsa mutlaka görmeli. Belki de ben geç kaldım görmek için bilemiyorum. Ah bir de GS yenseydi koca alanı inletirdik eminim! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder