Perşembe, Nisan 18, 2013

Brunch Harikası Yakamoz Kuleli Restaurant




   Şahane bir yer yazacağım bugün. Hafta sonu da yaklaşmışken mutlaka gidip bir kahvaltı ya da akşam yemeği yemenizi tavsiye ediyorum. Kuleli Yakamoz Restaurant!


   Biz tabii saati öğlen 2 yapınca brunch yapmış olduk. Hatta iyi de oldu. Tabağıma ne koyacağımı şaşırdım. Önce bir kahvaltımı yapayım sonradan tatlı alırım dedim ama baktım 2 dilim kalmış hemen birini kendime ayırdım. Gözüm aç değil ama yanlış düşünmeyin. Karnım açtı sadece:)


   Bir arkadaşımla gittik. O kadar çok peynir çeşidi vardı ki en iyisi sadece bir tabağı ona ayıralım dedik. Gözümüz gönlümüz açılsın istedik. Sonra gelsin jambonlar, reçeller gitsin kekler, börekler, poğaçalar...


   Daha önce hiç gitmemiştim. Dikkatimi de çekmemişti açıkçası önünden geçerken tesadüfen gördük. O sırada olan tüm restoranlarda kahvaltı saati geçtiği için Yakamoz'a oturduk. Şansımıza tam benlik bir kahvaltı oldu. 


   Kuleli Askeri Lisesi yanı Yakamoz Restoran. Çengelköy'de yani. 


   Fotoğraflardan da anlaşıldığı gibi manzara bir yanda çayımız, kahvemiz önümüzde. Gidip tüm gün oturabilirsiniz. Akşam yemek için gidildiğinde daha güzel bir manzara ile karşılaşırsınız. Bizim şansımıza hava da kapalıydı. Kahve için dışarı çıktık sadece. Ücret olarak iki kişi brunch yaptık. 90 tl ödedik. Aslında normal. Artık birçok yer aynı fiyatı alıyor. Ama değdi mi? Değdi arkadaş. Tıka basa yedik mi? Yedik arkadaş!


   Hem de artık midede çay içecek yer kalmayınca kalkalım bari dedik. Yoksa sakin sakin oturuyorduk şikayetimiz de yoktu açıkçası. Üstelik çalışanlar çookk kibar. Özellikle teşekkür ettim kendilerine. Vale servisi mevcut. Ücretsiz. Sadece gönlünüzden ne koparsa artık bir şeyler vermek size kalmış:)


   İster düğün, ister nişan isterseniz de güzel kalabalık bir aile yemeği.. Hepsi için iyi bir seçenek olabilir. Brunch sadece hafta sonları oluyormuş bilginize. Ama kahvaltısının da farklı olduğunu sanmıyorum.


   Umarım tavsiyeme uyar ve gidersiniz. Ve memnun kalırsanız aşağıya minik bir not düşün isterim. Bir de 'ah diloş sayende güzel manzara eşliğinde, güzel bir yemek yedik' diye beni anarsanız pek şukela olur.



 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder