Perşembe, Şubat 21, 2013

Sade Kahve Tadında TEGV




   Dün okulda ilk günümdü biliyorsunuz. Fındıklı'da bir okuldaydık. Okulun yanında bir tır bulunuyor. Tırın içini 3 odaya bölmüşler. Biri bilgisayar odası, diğeri oyun, sonuncusu da yatağın ve mutfağın bulunduğu odaydı. Şehir değiştirdiklerinde orada konaklıyorlarmış. Ben oyun odasında görev aldım. Önce ilkokul 4. sınıflar geldi. Bir kısmı bilgisayarlara yönlendirildi kalanlar oyun odasına geçti. Her hafta dönüşümlü olarak her odada bulunuyorlar. 


   Dünkü konumuz Hijyendi efendim:) Kitap vardı elimizde neyi nasıl anlatmamız gerektiğini gösteren. Oyunlar oynadık. Mantarlardan, virüslerden ve bakterilerden bahsettik. Ellerimizi nasıl yıkamamız gerektiğini öğrendik ve öğleden sonra 2. sınıflarla aynı dersleri tekrar gördük:)


   2. sınıflar parmak kaldırmadan konuşmuyorlar ya bir de heyecanlanıyorlar söz alınca hepsini mıncık mıncık yapasım geldi. Hele içlerinde biri vardı ki, minik bir kız çocuğu işte onu resmen sarıp sarmalamak istedim. Giderken de yanağımı okşadı öyle gitti. Çocukların sevgilerini gösteriş biçimi ne kadar güzel.

   Bugün tekrar aynı okulda, aynı dersi vereceğiz. Haftaya başka bir konu üzerine çalışacağız. Sabah verilen Hijyen kitabını çocuklarla çalışmadan önce yalayıp yuttum 30 sayfalık kitabı kalemle çize çize okudum resmen:) Tamamen panikten.

   Çocuklardan biri mesleğimi duyunca 'aa benim dedem de aşçıydı ama öldü. Çok yaptı, çok yedi, erken öldü' deyince kısa bir şok yaşadım ama neyse ki çabucak lafı değiştirdim:)


   Neyse şimdilik bu kadar. Gelelim günün restoranına. Pazar günü bir arkadaşımla kahvaltı için Bebekte bulunan Sade Kahveye gittik. Kahvaltı muhteşemdi. Fiyatı da diğer yerlere göre gayet uygun. İki kişi olduğumuz için kolay yer bulduk ama eğer öğlen saatinde ve kalabalık giderseniz yer bulamıyorsanız. Bir de haftasonu ise vay halinize. O civarda her yer öyle ama burada insanlar 45 dakika sabırla yer beklediler. 


   Hava çok soğuktu. Masaların altına koydukları kömür közleri sayesinde ayaklarımız sıcacık kaldı ayakta bekleyenleri bilemeyeceğim ama biz hiç üşümedik:)


   Tek şey, ekmekle birlikte getirdikleri simitten de para almaları oldu. Bizim istemediğimiz, onların kendilerinin her masaya koydukları şeyden para almaları tuhaf geldi.


   Onun haricinde gidilmesi gereken yerlerden biri. Daha sakin bir zamanda tekrar gitmek istiyorum. Size de tavsiye ediyorum. 

   Yarın görüşmek üzere sağlıcakla kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder