Salı, Şubat 05, 2013

Hayaller ve Dilekler




   Ne istiyorum biliyor musunuz? Kendime ait ufak bir mutfağım olsun. Bir de büyük dikdörtgen bir masa. Ve öğrencilerim olsun. Öğrencilerim dediysem ben kendimi öğretmen olarak da görmüyorum. Öyle fazla kişide de gözüm yok. Benim tariflerimi uygularız, gerektiğinde onların öğrenmek, yapmak istedikleri tarifler olur. Değişik dünya mutfaklarından yemekler yapıp sonrasında büyük masada hep birlikte yiyelim. 

   Tek hayalim bu benim. Dostluk oluşsun aramızda, sohbetler olsun, sıcak kahve olsun. Öyle pahalı bir şey de olmasın. O günkü masraflarımızı karşılasa yeter:) Bir de yaptığımız yemekleri beğenerek yedik mi tamamdır! Başka da bir şey istemem.

   Sanmayın ki bu hayali yarım bırakacağım. Üzerinde çalışıyorum. İstanbul'dan beni okuyan var mı? Bana eşlik edecek olan?:) Bekliyorum hepinizi o gün geldiğinde.

   Çok mu zor böyle bir şey yapmak? Misafirim olacak kişileri bulmakta zorlanır mıyım dersiniz? 

   Ama benim bir süper kahramanım var. Böyle pelerinli falan. İşte böyle riskler aldırıyor bana, sırtımı sıvazlıyor. Yakınımda değil ama biliyorum koruyor beni samimiyetsiz olan herkesten, canımı yakan her şeyden. Ben uyurken başucumda bekliyor. Kalbimin kırılmasına izin vermeyen bir kahraman o.. Ceplerime taşlar doldurdu bir süre önce. Hem daha ağır çekerim böylelikle, ilk rüzgarda devrilecekmiş gibi hissetmem kendimi diye.. Yapamayacağım bir şey yokmuş gibi güçlü hissetmem hep bu yüzden. 
  
   Aşk Tanrıçasının Yemek Okulu kitabında diyor ki, yaptığınız her yemeğe dileğinizi de katın. Hem yemekleriniz daha bir lezzetli olur hem de ümidiniz kırılmaz. Ben sadece yaptığım yemeklere değil yediklerime de katıyorum dileklerimi:) Benim iki dileğim var. Biri bu. Diğeri sır:)

   Umarım hepimiz hayallerimizi gerçekleştirebiliriz. 2013 iyi başlamadı belki ama güzel devam etmesi için elden geleni yapmak gerek. Ben hayallerimi gerçekleştirirken sizden güç alıyorum. İyi ki varsınız!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder