Perşembe, Şubat 14, 2013

Mavra Cafe






   Salı günü güneşli havayı fırsat bilip Galata'ya attım kendimi.. Beyoğlu'nda dolaştım. Mağazalara girdim çıktım ama aklım daha önce duymuş olduğum Mavra Cafedeydi. Mahallenin cafesi kıvamında bir yer. Müdavimleri var buranın. Tam da keyif yapmak ve Taksim’in kalabalığından kaçıp mola vermek isteyenlere göre! 


   Galata Serdar-ı Ekrem Caddesi’nde, meşhur Doğan Apartmanı’nın hemen karşısında yer alan Mavra, hem cafe, hem restoran hem de tasarımcıların üretimlerini satın alabileceğiniz bir workshop. Menüleri geniş olmakla birlikte yemeklerin lezzeti konusunda çok büyük bir beklenti içerisine girmemeniz mekandan olumlu ayrılmanıza neden olacaktır. Kahvenizi içip şöyle sakin sakin bir oturup sohbet edeyim ya da kafamı dinleyeyim diyorsanız burası tam sizlik! Ya da benim gibi boğazına düşkün olan biriyseniz aç gitmeyin derim ben.


   Bir otobüs büyüklüğünde olan Mavra Cafe, gelirinin yarısını apartman sakinlerinden olan Okan Bayülgen'in içtiği kahvelerden kazanmıyorsa ben de bir şey bilmiyorum :) Çalan müzikler bir şahane. Hatta en güzeli oydu sanırım:) Yerli ve yabancı nostaljik parçalarıyla neşeli bir mekan. Klasik müzik’ten Oldies’e, Sezen Aksu’ya kadar müzik olarak güzel ne varsa dinleyebileceğiniz bir yer olmuş.


   Ben Elmalı Turta ve kendi ismini taşıyan Mavra çayı içtim. Zaten tavsiye üzerine deneme yaptım. Başarılı. Evet ben de sizlere tavsiye edebilirim. Fiyatlar gayet normal. Ne pahalı ne çok ucuz. Hesabı gördüğünüz an sizi şaşırtmaz yani. 

   Güneşli bir havada ya da değişiklik istediğiniz bir anda kendinizi Mavra'da bulmanız inanın ruhunuza bile iyi gelecektir. 


   Adres bildiriyorum.

Serdar-ı Ekrem Sok. N:31/A Beyoğlu Galata - Beyoğlu


 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder