Cuma, Kasım 29, 2013

Black Friday Otur Sıfır!

   Malum bugün Black Friday günü. E ben de bir bakayım neler var neler yok, insanlar kendilerini niye bu kadar hırpalıyor bir göreyim dedim. İndirim öyle ahım şahım bir şey de değil. Yüzde 30 için bir gece öncesinden sokaklarda beklenir mi yahu? Yüzde 30 indirimdekini alabiliyorsan biraz daha ekleyip alabilirsin. Kesin düşünüyorlardır herhalde değil mi? Bir ben zeki değilim yani. Bu Amerikalılarda hiç kafa yok gerçekten. Nasıl yaşıyorlar hayret ediyorum bazen.

   Bir gidip kulaklarını çekeyim diyorum. Alışveriş merkezine şööle bir uzanayım. Belki tesadüfen hop önüme uygun fiyatlı bir şey düşer de almadan edemem. Yoksa hiiç alışveriş yapasım yok.. 

   Bir de cupcake tarifi veriyorum. Yaptığınızda göreceksiniz şahane bir lezzeti var. O zaman Pazartesi görüşmek üzere! 


Baileys'li Cupcake

   120 gr un
   10 gr kakao
   120 gr toz şeker
   70 gr tereyağı
   12 kapak ölçüsü Baileys
   1.5 çay kaşığı kabartma tozu
   1 büyük boy yumurta
   1 tutam tuz
   Yarım çay kaşığı vanilya aroması
   70 ml süt
   100 gr karamelli çikolata parçaları (rendelenmiş)


Tereyağı ve şekeri geniş bir kapta orta hızdaki mikserle karıştırın. 
Yumurtayı ekleyip homojen bir hal aldığında tuz, un, kakao ve kabartma tozunu ilave edin. 
Düşük devirde iyice karıştırdıktan sonra Baileys, süt ve vanilya aromasını da ekleyerek orta devirde karıştırmaya devam edin. 
Muffin kaplarına cupcake kağıtlarını yerleştirip içlerine harcı paylaştırın. 
Son olarak, rendelenmiş karamelli çikolatayı harçların üzerine ekleyin. 
Önceden ısıtılmış 170 derece fırında yaklaşık 17 dakika pişirin. 
Üzerini frosting ile süsleyip servis yapın.

1 yorum:

  1. alışverişe yetişecekmişsin gibi bir hava sezdim..

    YanıtlaSil