Salı, Kasım 12, 2013

Kirazlı Pasta Tadında Gün Oh Miss


- Hoşlandığımız kişilerle samimi olmak isteriz ve samimi olmanın en iyi yollarından biri de kırılganlığı paylaşmaktır, zaferleri değil. Ve bence  incinebilirliliktir aşkın en temel bağlarından biri de...

   


   Bugün sanki güneş daha bir parlıyor. Uzun zaman sonra ilk kez gülümseyerek uyandım. Ve uzun zaman sonra ilk kez güzel bir uyku çektim. Gördüğüm rüya daha çok özlememi değil de mutlu olmamı sağladı.

   Aşık gibi yazdım değil mi? Galiba öyleyim! Duygularımı içimde tutacağıma dışa vurmaya karar verdim. Nereye kadar tut tut tut! Oh vallahi saklamamak ne güzel şeymiş. Sonu ne olursa olsun uzun zaman sonra yüzümü güldürdü ya gerisini hiç düşünmek istemiyorum. İnsan iyi düşünmekten vazgeçmemeli. Aynı zamanda savaşmaktan da..

   Abim kızdırıyor o bile canımı sıkmıyor bugün. Yarını yarın düşünürüz. Bugün şu mutluluğumun tadını doyasıya çıkarmak istiyorum. Çok uzun zaman oldu çünkü, çok.. Kendimi Zeyna'dan beter hissediyordum neredeyse. Abiciğim de artık her anlattığı kötü bir olaya 'Olsun vardır bir hayır, iyi düşün' laflarımdan çok sıkılmıştı.

   Zaten sınavdan da beklediğimin iyisini aldım. Daha ne olsun. 2 aya Toefl ı alıp bitireceğim inşallah. Ay hiç beklemiyodum itiraf edeyim. En az 3 ay okurum diye düşündüm açıkçası. Buna en çok sevinen babam oldu:) Bababank! Toefl dan bir kur alttayım ama birkaç soruyu daha dikkatli yapsaydım keşke diye hayıflanmadım da değil. Bir yandan da direk toefl sınıfına başlasaydım eğer zorlanırdım. O kadar da değil yani! Kararsızlık benim diğer adım.

   Bugün okuldan sonra sokak dili etkinliği var:) Sanırım homeless larla konuşacağız:) Şaka tabii yok öyle bir şey. Ama okulun düzenlediği etkinlikler çok eğlenceli. Bir de Koreliler her yeri sarmış olmasa süper olacak. Ses tonları insanın tüm mutluluğunu alıp götürüyor. Onları bile öpesim var bugün:) Bir de klasik İtalyanlar var ki değişik ayakkabılarla gezip değişik tarz saç şekilleri ile hava atan. Dün hepsini izledim dikkatle. Pek keyifli. Beni bir de İspanyol sanıyorlar ya sanki tek esmer İspanya'dan çıkıyor.

   İlk günüm nasıl geçecek bakalım. Pek heyecanlıyım. Unuttum ben okula gidip ders çalışmayı. Zaten sevmezdim. Mutfakta çalışıp yemek yapmak daha eğlenceli ne olursa olsun:) Kendime doğru bir meslek seçmişim geç de olsa..

   Bugünkü maceralarımı yarın yazacağım. Şans dileyin bana! Günüm aynı şekilde devam etsin.. Ay ne bu, mutluluk böceği gibi. Kaçıyorum ben. Okula.. 

   Bugün bir tatlı adı olsa kesin 'Kirazlı Kedi Dili Pasta' olurdu. Tarifi de şu olurdu,

Kirazlı Kedi Dili Pasta

  • 500 gr. Kiraz    
  • 2 paket Kedi Dili Bisküvi
  • 2 paket Krem Şanti
  • 2 su bardağı Süt
  • 1 paket Labne Peynir
  • 1 paket Kahve ya da Sıcak Çikolata
  • 1 paket Rulo Gofret (isteğe göre)

  • Kullanacağınız kalıbın tabanını ve yanlarını folyo ile kaplayın. 
  • Kedi dili bisküvilerin boyunu kalıba göre keserek kısaltın. 
  • Kahveyi süt ile karıştırın ve bisküvileri bu karışımla ıslatın. 
  • Kalıbın yanlarına yaslayarak sıkıca dizin.
  • Kalan kedi dili bisküvi parçalarını pastanın tabanını oluşturacak şekilde 1 sıra dizin. 
  • Soğuk süt, krem şanti ve labne peynirini bir kapta yoğun bir kıvam alana kadar çırpın. 
  • Tabana serdiğiniz bisküvilerin üzerini kaplyacak şekilde sürün. 
  • Bu şekilde birer sıra devam edin. 
  • En son katta rulo gofretleri kırın ve bisküvilerin üzerine yayın. 
  • Kremayı sürerek pastanın üzerini düzleştirin. 
  • Kirazları yıkayın ve saplarından ayırın. 
  • Dıştan içe doğru dizerek servis yapın.
  • Afiyet olsun:)

   Yarın görüşmek üzere.. 

   

  

   
   

1 yorum:

  1. mutluluğun resmini çizmişsin dilara.dilerim daimi olur.şansun bol olsun melek kız dilara....

    YanıtlaSil