Pazartesi, Kasım 11, 2013

Kayıp Balık Dilo Sınavda




   Burada çılgın hırsız ördekler var! evin ortasındaki yapay gölde yüzüyorlar. buraya kadar çok sevimli değil mi? Ama su yılanları da var! Bir de kurbağalar var. Neyse ki ördekler haricinde dışarıda gezen yok:)

   Bugün o ördeklerden biri barbeküdeki etimi çalıp kaçtı. Yemeden bıraktı ve gitti. Heyecan aradı sanırım biraz. Ben de kovalamayınca düşündüğü gibi olmadı. Sonra 'Yolları da öğrendim hahayt! Artık navigasyon denen şeyi kurup istediğim yere gidiyorum oh oh' diye artistlik yaparken bugün navigasyon kafayı yedi. Ve eve dönemedim. Abiciğimin işyeri adresini yazdım, oraya da götürmedi bambaşka yollara soktu beni. Şarjı da öyle hızlı bitiriyor ki telefonum kapanmak üzereydi. Ne bir restoran vardı kenarda girebileceğim ne bir benzinlik. Sağa çekip durma ihtimalim de olmayınca ağlaya ağlaya gezdim. Beni burada kimse bulamayacak, merak edecekler ama ulaşamayacaklar diye ağlanıyordum. Artık kafama göre gezip duaya başlamıştım ki Ikea yı gördüm. melekler varya bu melekler onlar sayesinde hep:) Sanırım ömrümden ömür gitti. Neyse ki hallettim şarj olayını ve çıktım tekrar yola, sağ salin vardım evime. İşte böyle bir heyecan haricinde fazla da bir şey olmadı gün içinde!

   Yazdıklarımın ne kadar sıradan olduğunun farkındayım. Bugün sınava giriyorum. Biraz heyecanlıyım. Hırsız ördek gibi. Şansa ihtiyacım olacak. Artık okul dönemi başlıyor. Bir saate çıkıp okulun yolunu tutacağım. Bu yüzden izin istiyorum! Yarın görüşmek üzere..

1 yorum:

  1. şşans meleklerin yanında olsun dilara.dualarım hep sizin için.allahım kabul etsin.işleriniz rast gelsin.

    YanıtlaSil