Salı, Kasım 19, 2013

Makarna İçin Kitap mı Olur? Vallahi Oluyormuş! Hem de Fıstık Gibi!




   Ah! Saat kaç olmuş ben hala blogumu yayınlamadım! Burada sabahın 8'i ve ben ancak duşumu aldım giyindim kahvaltımı yapıp yazımı yayınlıyorum. Evet çok geç oldu, evet bu saatte blog yayınlanmaz! Ama aramızda uzuuunnn saatler var ne yazıkki ve bu yüzden ya size göre sabahın köründe yayınlayacağım ben uyumadan ya da ben uyanınca size göre akşamın bi saatinde:)

   Ortasını bulmak lazım. Biliyorum. Bir de haydi bu seferlik de affedelim diyorsunuz ben duyuyorum buradan. Süper bir kitap buldum! Bir arkadaşım önerdi ve mutlaka alınması gerektiğini söyledi. Kendisi mutfağa bayağı ilgili bazen beana rakip olur, blog yazıp tarifler koysa beni bırakıp onu okur musunuz diye korkmuyo değilim:) 


   Bugün bir bakmanızı almasanız bile içindeki bir iki tarife göz gezdirmenizi tavsiye edeceğim kitap, 'Makarna'. Taze, kuru veya içi doldurulmuş makarnalarla yapabileceğiniz yüzlerce farklı tarif tek bir kitapta birleşiyor. Et soslu, sebzeli, diyet makarna tariflerinin yanı sıra fırında yapabileceğiniz yeni yemekler ve kolayca hazırlayabileceğiniz tarifler de var. Makarna salatası ve kepekli makarna gibi pek çok farklı bölümden oluşan bu kitap İtalyan mutfağının sırlarını evinize taşıyor. Bakın bakalım siz de beğenecek misiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder