Perşembe, Mayıs 02, 2013

Haftanın Restoranı- 5. Kat




   Şirin mi şirin, manzarası güzel mi güzel, çalışanları kibar mı kibar bir yer bu 5. Kat. Bir tavsiyeye uyarak gittim. Brunch yapalım, hava da çok güzel, manzaraya karşı oturur canımız ne zaman isterse o zaman kalkarız dedik. 


   Biraz fazla süslü gelebilir iç mekan ama yine de ben bayıldım. Yediklerimin lezzeti hala damağımda. Bir de yemek yemek için gitmek isterim.


   Boğaz köprüsünden Sarayburnuna muhteşem boğaz manzarası, taze kahve kokusu, sıcacık günlük hazırlanmış meyveli tartlar, kurabiye ve börekler, en lezzetli zeytinyağlılar, şarküteri çeşitleri.. Ne ararsanız mevcut. Hatta aklınıza bile gelmeyecek tatlarla burada karşılaşıyorsunuz. Gördüğünüz anda da yemeden duramıyorsunuz:)


   Tiyatro ve sinema oyuncusu Yasemin Alkaya'nın sahibi olduğu 5. Kat için bilmeniz gereken şeylerden biri, fiyatları ucuz değil ama sadece birer kadeh şarap içip sohbet etmek için bile gidilir. Yani manzarasına dalıp gitmemek elde değil.


   Fotoğraflardan da anlaşıldığı üzere şahane bir yer olmuş burası. Arkadaşlarınla mı gitmek istersin, yoksa romantik bir teklif mi yapmak istiyorsun:) Burası her şey için gayet uygun bir mekan. 


   Fiyat olarak kişi başı brunch için 45 tl, 11.00-15.00 arası servis var. Pazar günleri sadece.


   Mutlaka gidin! Lütfen gidin. Gittiğinizde bayılacağınıza eminim. Hem ben size çirkin yer yazar mıyım? En güzellerini seçip koyuyorum buraya. Kendinizi masal kahramanı gibi hissedeceksiniz:)

   Daha önceden gitmiş olup da yemek yiyenler varsa aramızda sizlerin de fikrini almak çok isterim.

   Yarın görüşmek üzere.. 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder