Pazartesi, Haziran 17, 2013

Menüsüz Bugün

      Biliyorsunuz burada isler karışık. Menu hazırlamayı bırakın yazı bile yazamadım. 
   İki gecedir evime gidemiyorum. Biber gazı solumaktan içim dışıma çıktı. Direnişe  katıldığımdan değil çalışırken de soluyorum restoranın bulunduğu yer yüzünden. Mutfakta ağır bir koku oluşuyor ama salonda hiçbir şey yok. 
   Plastik merminin isabet etmemesi şans,  tazyikli biber gazına direkt maruz kalmamam ya da işimden evime giderken polisin koluma girip tutuklamaması hep şans eseri!
    
   Evime de gidemiyorum çünkü kapıdan adım atmak çok zor. Sürekli kargaşa sürekli olay hiç boş olmuyor İstiklal.
   İlk kez bir sey yazmadan bitireceğim kusuruma bakmayın lütfen! Günlerdir uykusuzum ve evimde değilim. Her şey guzel olsun diye dua ediyorum! Siz de edin daha fazla cana bir şey olmasın. 
   Yarın görüşmek üzere! Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder