Cuma, Haziran 21, 2013

İsimsiz Duygusallar- Romantics Anonymous



   Pera Film, 2-17 Mart 2013 tarihleri arasında Fransız Kültür Merkezi işbirliğiyle yemek ve sinema arasındaki ilişki üzerine oldukça ilgi çekici bir film seçkisi sunmuştu. Tadı Damağında: Yemek ve Sinema.

   O filmlerden biri de, Jean-Pierre Améris'ın yönettiği,  Benoît Poelvoorde and Isabelle Carré'in oynadığı fransız filmi İsimsiz Duygusallar filmini bu kadar geç yazdığım için ayıpladım kendimi. O zaman izleyememiştim fakat sonradan izleme fırsatı yakaladım.
   
   Çikolatalarla dolu bir film olduğunu tahmin ettiğimden yanımda belki canım çeker diye çikolata bulundurdum:) Tam hazır bir şekilde filme başladım.


   İsimsiz Duygusallar, kontrol altına alamadığı utangaçlığı yüzünden yeteneklerinin farkına varamayan çikolata ustası Angélique’in (Isabelle Carré) hikayesini anlatır. İşi için uğraşıp didinen çikolatacı Jean-René  de benzer bir durumdan, sıkılganlıktan şikayetçidir. Bu durum şirketini de tehdit ederken Angelique’i yeni satış görevlisi olarak işe alır. 
      
                             
   
   Patronuna ilgi duyduğunu fark eden Angelique şirketi kurtarmak için kimliğini gizleyerek yeni bir çikolata serisi geliştirmeye karar verir. 
   

   
   Bu hoş komedide, şirketin geleceği  söz konusuyken, Angelique ile Jean-Rene’nin kendilerini aşıp karşılıklı duygularını birbilerine açmaları gerekmektedir.

   Çok sevimli bir film olmasının yanında pek lezzetli görüntülerle de karşılaşacaksınız. Keyifle izleyeceğinize eminim.


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder