Çarşamba, Eylül 11, 2013

Bu son olsun! Bu son!



   İsterdim ki yine güzel şeylerden bahsedeyim, neşeli neşeli yazayım. Her şey olunda gitsin aksilikler ve kayıplar olmasın. Bazen olmuyor...

   Dün sabahtan beri gözyaşlarım durmuyor! Artık haberler ne durumda bakamıyorum ya bir ölüm haberi daha alırsam diye. Ahmette, diğer vefat eden 5 canın acısını tekrar hissettim. Teker teker hatırladım hepsini. Zaten unutulmuyor o ayrı.

   Ailemden, dostlarımdan kayıp vermişim gibiydim dün. Anneye gidip sarılmak istedim. Yerini tutmaz belki ama bak bu kadar daha evladın oldu demek istedim. Elimle yüreğine dokunup acısının yarısını almak istedim.

   Videoları izlemiyorum. Sonra hem nefretim büyüyor hem de gözümün önünden gitmiyor. Peki ya ailesi görse? Oğulları nasıl öldürülmüş izleseler? Bu kadar yayınlanmasına karşıyım ben. Haber yapılıyor da bir sürü akrabası, eşi, dostu var bu insanların. Kahroluyorlardır eminim.

   Bugün tarif yazmak istemiyorum. Bugün hiçbir şey olmamış gibi davranmak da istemiyorum! Polis görevini yapmış asla kabul etmiyorum. Taş atılmış, yakılmış, etrafa zarar verilmiş.. Ben bunların hepsini yakından gördüm. Kimin ne yaptığını çok iyi biliyorum. Arada yapanlar da olsa polis bu konuda hepsinden daha başarılı emin olun! Çıkıp yalanlarla insanların başını ütüleyeceğine ya da kendinizi yoracağınıza bence ya hiç konuşmayın ya da biraz içten olun. Artık bir şeyleri paylaşın yeterki!


   Üzgünüm. Polisi ve hükümeti hala haklı buluyorsanız bu acıların yaşanmasında sizin de payınız var! Bir kişiye 10 kişi saldırıyorsa ve yapacaklar tabii bana dokunmayan yılan bin yaşasın, ben kazandığıma bakarım diyorsanız vebali boynunuza! Taşıyamazsınız. Bir gün ağırlığı altında ezilirsiniz.


   Cinsel istismar davasında hukuku bi kenara atıp din odaklı savunma yapabildiğiniz ve bunu yaparken hiç mideniz bulanmadığı için,
   Sakarya’da 14 yaşındaki kız çocuğuna cinsel istismar davasında sanık avukatı İsmail Gürses, duruşma sırasında, Hz. Muhammed‘in evliliklerinden örnekler verdi. Cumhurbaşkanı dahil, küçük yaşta kızlarla yapılan birçok evlilik bulunduğunu söyledi. Kız çocuğunun avukatlarının itirazları üzerine, Gürses’in sözleri duruşma tutanağına geçmedi. Gürses, “Peygamberimizin de benzer evlilikleri var. Müslüman ülkede yaşıyoruz' sözlerini kullandı! Bir avukat! Sizin de başınıza gelebilir. Hiç korkmuyor musunuz? 

   Medeni’mizden, Ali İsmail’imizden, Ethem’imizden, Abdullah’ımızdan, Mehmet’imizden, Mustafa’mızdan sonra Ahmet’imizi de öldürdüğünüz için...
   Nefret duygum çok fazla! 
   Oyun mu var dış güç mü var umrumda değil. Madem bu işi iyi biliyorsunuz bir çözüm bulun!! Bulamıyorsanız daha da içinden çıkılamaz bir hal almadan çıkıp gidin...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder