Pazar, Ocak 27, 2013

Doğum Günü Kızından..



''Sen kanatlarımın arasındaki rüzgardın / Sen olmak istediğim her şeydin..'' 



        Bugün benim doğum günüm!

   
   26 yıl yani 9 496,29717 gün olmuş ben doğalı. 26 yaş bana çok uzaktı bir zamanlar. Hayatın bu kadar hızlı akıp gitmesi bazen gözümü korkutmuyor değil. Ne ara geldim bu yaşa? E ben iyi hatırlıyorum 18 yaşı bir şey zannettiğim ve o yaşa girdiğimde büyük olacağımı hissettiğim günleri. Artık koca insan oldum! Kabul etmek zor gelmeye başladığına göre yaş hakikaten ilerlemiş demekki:)

   Bu yaşları yaşarken çook mutlu oldum, çook üzüldüm. Hayal kırıklıklarım ne çoktu. Geçmez dediğim acı anlar, kötü günler nasıl da geçiyormuş. Hem de farkına varamadan. Ama benden de ne çok şey götürmüş şimdi geri dönüp baktığımda anlıyorum.

   Bugün için aslında farklı hayaller kurmuştum. Bambaşka planlarım vardı. Ama derler ya 'İnsanlar hayal kurar, tanrı gülermiş' diye. Ben de baktım düşündüğüm gibi olmuyor kısa vadeli programlar, planlar yapmaya karar verdim. Hayal kurmayı zaten sevmezdim. 

   Yoga dersine girdim bir kere sporda. Denemek gerek, ilerlemek gerek ya.. Tesadüfen sadece spor hocası ve benden başka kimse yoktu. Dedi ki 'affet'. Ses çıkarmadım. Gözlerim kapalı bir şey düşünmemeye çalıştıkça aklıma hiç olmayacak şeyler geliyor. 'Yok kolay gibi söylüyorsunuz da, affedemiyorum' diyerek sorun bende mi bakışı attığımda hocaya, bana dedi ki 'Önce kendinizden başlayın, kendimi affediyorum deyin'.

   Bazen kendime öyle çok kızıyorum ki..

   Böyle yazdığıma bakmayın. Mutluyum. Eksikliklerim var, tamamlamaya çalıştıklarım var, yanımda olmasını istediğim var ama kendi başıma mutlu olmayı öğrenmeye başladığımı hissetmek işte o insanı asıl o mutlu ediyor. 

   Güzel bir şey görüyorum, eksiklik hissediyorum. Yediğim güzel bir yemeği keşke birlikte yesek dediğimde, güzel bir filmi tek başıma izlediğimde ya da hoşuma giden bir olay yaşadığımda yine eksiklik hissediyorum. Ama bütün bunları ben yaşayabildiğim için de mutlu oluyorum.

   Bugün benim doğum günüm dedim ya, yine eksiğim aslında.

   Hepimiz çok mutlu olalım. Bugün için tek dileğim bu. Pastamı kesmedim ama dileğimi dilemek için muma gerek yok zaten:)


   Orada bir yerlerde beni okuyanlar, iyi ki varsınız. Yarın görüşmek üzere..

6 yorum:

  1. senin büyüdüğünü görmek ama adamakıllı,aklı başında, sapasağlam bir kadın gibi büyüdüğünü görmek beni çok mutlu etti bugün..Her sağlam kadın yaşadığın gibi bir dönem yaşıyor muhakkak..Sağlamlığı ondan geliyor zaten..Emin ol başımıza gelen her bir olayın nedeni var..Ve hani hazret demiş ya; olduğu kadar olmadığı kader!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu dönemi elimden geldiği kadar kendime faydalı olacak şekilde atlatmaya çalışıyorum. Çünkü biliyorum ki bu olmasaydı ben -isteyip de beni tutan her neyse- yapamadığım şeyleri yapmamaya devam ediyor olacaktım. Geçicek biliyorum:) Teşekkürler Umudum..

      Sil
  2. helal sana ozman! :)) çok kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. benden de bir kocaman bravo sana helalinden takipciniz

    YanıtlaSil
  4. hayat insani buyutuyor boyle.guzel gunlerle buyuyun.yaziniz cok hosuma gitti.guzel bir yemek kadar tat aldim.gonlunuze,elinize saglik

    YanıtlaSil