Çarşamba, Mart 27, 2013

Nisan Workshop Takvimi




    EKS, Culinary Institute ve MSA'da Nisan ayı içinde şahane workshoplar var. Katılanlar bilir hep çok keyifli vakitler geçiriliyor orada. Ben de sevdiğim bir yemek olursa hiç kaçırmamaya gayret ediyorum. Çünkü tanımadığınız insanlarla birlikte paylaşım oluyor ve eğer kafa dengi ise yanınızdakiler o günün nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.


   Ben de sizin için hangi okulda ne var araştırdım. İstanbul Culinary Institute çok güzel programlar hazırlamış. 2 saat grup koçluğu, 2 saat şefimizin eşliğinde yemek pişirme ve 2 saat pişirdiklerimizi birlikte yerken paylaşım ve koçluktan oluşan 6 saatlik keyifli bir çalışma olarak açıklamışlar bu programı. Sizi hayatınızı marine etmeye, istediğiniz baharatı eklemeye, dinlendirip pişirmeye ve oturup afiyetle yemeye davet ediyorlar yani:)
   Grup çalışması: İhtiyaçlarım – Hayatta Neye Açım ?
   Farkındalıkla pişirme: Hissettiklerim – Yaşamımın Mutfağında Ne Pişiriyorum?
   Paylaşma: Yaşamla İlişkim – Pişirdiklerimi Nasıl Yiyorum? 

   olarak düzenlenen bir workshop olacak. Fiyatı ise 275 TL.

   Yine aynı okulun Glutensiz Lezzetli Ekmek Yapımı kursu var. 5 Nisan günü. Gaz, şişkinlik, hazımsızlık gibi sindirim sistemi bozukluklarının yanı sıra ödem, halsizlik, depresyon, kuru bir cilt, eklem ağrıları gibi problemlerinizin sebebi yetersiz beslenmenin yanında buğday, çavdar, kepek gibi bazı tahıllarda bulunan gluten olabilir.
   Gluten ve sağlığınız için neden kötü olabileceği hakkında daha fazla şey keşfetmek, ekmek ve size kendinizi iyi hissettiren yiyeceklerden uzak kalmadan nasıl glutensiz bir diyet uygulayacağınızı öğrenmek için bu kursa katılabilirsiniz. Fiyatı 120 TL.


   EKS Mutfak'ta 23 Nisan'da çocuklar için workshop düzenleniyor. Uğur Böcekli Mini Pizzalar, Vitaminli Pizzacıklar, Civciv Patatesler, Yıldız Kurabiyeler yapılacakmış. Fiyatı 75 TL. Bence çocuğunuz için o gün yapılacak en güzel organizasyonlardan biri olur. 


   Gelelim benim okuluma. Tabii workshop denilince ilk MSA'ya bakarım. Neler var bu ay diye. 20 Nisan Cheesecake kursu varmış. Yaşasınn! Kıvamı bir türlü tutmayan cheesecake sendromuna son! Vişneli mascarpone cheesecake, çikolata kurabiyeli muzlu cheesecake bir de New York style cheesecake yapıyorsunuz ders boyunca. 

   Son olarak da Antica Locanda'nın şefi Gian Carlo Talerico ile düzenlenen workshop! Buna katılmadan edemeyeceğim. Kendisi hem yakışıklı hem başarılı hem de yemek yaparken izlemesi keyif veren şeflerden biridir:) İtalya'nın lezzetlerini İtalyan bir şefle hazırlamak başlı başına güzeldir değil mi?

   Menüde ise neler var neler.


Sformatina di melanzane alla parmigiana con pomodoro fresco, mozzarella di bufala e basilico- Campana
Fırında patlıcan, taze domates, buffalo mozzarella peyniri ve fesleğen ile
Risotto alla zafferano con porcini freschi mantecato al burro e parmigiano reggiano- Piemonte
Taze porcini mantarlı ve safranlı risotto        
Costolette di agnello scottadito al profumo d'aglio e rosmarino- Lazio  
Sarimsak ve biberiye çesnili kuzu pirzola
Cappuccino di panna cotta con crema al caramello- Lombardia   
Cappuccino’lu panna cotta, karamel sosu ile 

   Bu workshop'a gitmek istiyorsanız 20 Nisanı beklemeniz ve bir kenara 150 TL koymanız gerekiyor efendim:)

   Sushi, çıtır ekmekler, Tapas, Çikolata Butiği... Nisan ayında MSA bayağı başarılı workshoplar düzenliyor. Ben gideceklerimi seçtim. Ücretini bir kenara koydum. Bir aksilik çıkmazsa bu ay MSA'dan çıkamayacağım:)

   Yarın görüşmek üzere, çoookk mutlu olun hepiniz..


 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder