Salı, Mart 05, 2013

Vira Mutfak: Dar Alanda Sürpriz Lezzetler




   Havalar güzelleşiyor. Teknesi olanlar yavaş yavaş teknelerine kaçmaya başlayacak. İşleri yoğun olanlar hafta sonlarını fırsat bilip gidiyorlar. Vakti çok olanlar ise artık Nisan, Mayıs'tan itibaren teknelerine yerleşmeye başlar.

   Tabii teknede büyük sorunlardan biri mutfak. Daracık mutfakta yemek yapmak ne zor iş. Malum denizdesiniz. Denizi kirletmeden ya da fazla koku yaymadan nasıl çeşit çeşit yemek yapılır diye düşünenler varsa aramızda işte tam da sizler için bir kitap buldum. Vira Mutfak!


   Teknede kaldığınız gün boyunca farklı yemekler yiyebileceksiniz üstelik denizde olunca iştah açılır ya sunumları da şahane olursa oh değmeyin keyfimize.

   Ben bu kitabı hediye aldım. Çok sevdiğim, benim için çok değerli bir aile için. Yılın 6 ayı teknede olduklarından onlar için ideal bir kitap olduğunu düşündüm:) İster kendiniz için ister arkadaşlarınız için süper bir hediye bana göre. Ama şunu belirtmek isterim ki kitap sadece teknede yapılacak yemeklerden ibaret değil. Evinizde de gayet güzel uygulayabilirsiniz. Az malzeme ile kolayca hazırlanabilen tadı damakta kalacak sürprizli lezzetlerin derlendiği kitap hem İngilizce hem Türkçe olarak satışa sunulmuş.


   Kitapta başlangıç, salata, sebze yemekleri, makarna ve hamur işleri, yumurtalı yemekler, balık ve deniz ürünleri, sandviç ve kanapeler, içecek, tatlı ve kahvaltı tarifleri yer alıyor.


   Ayrıca kitapta seyir güzergahları ile ilgili ipuçları ve püf noktaları da belirtilmiş. Gittiğiniz yerlerde ne yiyebilirsiniz, nereden neler alabilirsiniz, alışverişi nasıl yaparsınız hepsi yazıyor.


   Bu kitap her teknede ve her evde olması gereken bir kitap. Ben bayıldım. Hatta hediye etmek yerine kendime mi saklasam diye düşünmüyor değilim. Şaka şaka.. :)


   Kitaptan tarif veremiyorum ama resimlerine bakarsanız iştahınızın açılacağını garanti ediyorum:) Hatta benim favori olarak seçtiklerim Brüksel Tatlısı ve Pancarlı Bulgur Salatası. 

   Yarın bir başka yazı ile karşınızda olacağım. O zamana kadar kendinize iyi bakın. Çok yemeyin :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder